|
|
|
|
|
|
Türk sermayeli ilk dil okulu
Hedef yurtdışındaki köklü dil okullarının kalitesinde bir eğitimi Türkiye’de sunabilmek.
1998 yılında kurulan English Time Dil Okulu, 2005 yılına kadar olan dönemde çok hızlı bir büyüme sergiledi. İngilizce eğitim sisteminde gösterdiği farklılığı yurtdışına da taşıyan English Time, uluslararası alanda faaliyet gösteren Türk sermayeli ilk dil okulu ünvanını aldı. Bu büyümeyi daha da hızlandıracak bir çok projeyi hayata geçirmek üzere olan English Time, bir dünya markası olmak için sağlam adımlarla ilerliyor. English Time Genel Müdürü Kazım Kahraman; "Şu anda İstanbul'da 11 yurtdışında ise 2 şubeleri bulunduğunu English Time'ın yurtdışındaki köklü dil okullarının kalite standartlarına kısa zamanda ulaşmasının Türkiye adına da büyük bir başarı olduğunu söylüyor". English Time Londra ve Toronto şubelerinde sahip olduğu birikim sayesinde yurtdışındaki diğer köklü dil okullarının kalite standartlarına çok kısa bir zaman içerisinde ulaşmasından ötürü de pek çok genç tarafından tercih ediliyor. Yurtdışındaki şubelerin her ikisinin de ş e h i r merkezinin en prestijli bölgelerinde olması öğrenciler için büyük avantaj sağlıyor. Böylece öğrenciler bulundukları şehrin tüm sosyal imkanlarından yararlanabiliyor. 2003 yılında Kanada'da (Toronto) ve İngiltere'de (Londra) eğitim vermeye başlayan English Time'ın yurtdışındaki öğrenci sayısı 2 bine yaklaştı. İstanbul şubelerinde eğitim almış öğrencileriyle birlikte ortalama mezun sayısının 55 bini aştığını belirten Kahraman, English Time'ın yurtiçi ve yurtdışı projelerini anlattı. Kahraman, dil okulu eğitimindeki kalitelerini, öğrencilerini her koşulda başarıya ulaştıran sistemleriyle birleştirerek atılım planlarını uygulamak istediklerini söylüyor. İlk etapta Türkiye'de; Ankara, İzmir ve Bursa'da yeni şubeler açmayı planlayan English Time, 2006 yılı sonuna kadar Avustralya ve ABD-New York'a eğitim kalitesini taşımayı ve buralarda faaliyetlerine başlamayı hedefliyor.
YURTDIŞI FAALİYETLER Kanada ve İngiltere'den sonra English Time'ın yeni şubeler açmak için seçtiği ülkeler olan ABD ve Avustralya Kahraman'a göre farklı konumlandırılmalı; çünkü bu ülkelerdeki şubeler bulundukları konum ve özellikleri açısından farklı kesimlere hitap edecekler. Avustralya'nın ABD'den en büyük farkı bünyesinde ırkçı bir yaklaşım barındırmaması; bu açıdan Güneydoğu Asya kökenli öğrenciler tarafından tercih edilmesi söz konusu. New York'un ise yeni bir English Time şubesi için kozmopolitliği açısından oldukça uygun olduğunu belirten Kahraman, sözlerine şöyle devam ediyor: "Finans problemimiz yok, sadece bu yapının başına gelecek arkadaşlarımızı belirlemek için çalışıyoruz. Franchise vermek istemiyoruz. Markamızı kendimiz büyüteceğiz. Bunun içinde kendi arkadaşlarımızı bulmak istiyoruz." 2006 yılında hızla yurtdışı şubelerini arttıracak olan English Time'ın bir önemli projesi de Türkiye'ye yabancı ülkelerden dil eğitimi için öğrenci getirmek. Şuan İstanbul'daki şubelerinde Çinli ve Japon öğrencilerinin mevcut olduğunu söyleyen Kahraman, farklı milletlerden öğrencilerine artan şube sayısıyla doğru orantılı olarak değişik alternatifler sunmaya hazır olduklarını sözlerine ekliyor. Daha önemlisi English Time, yurtdışındaki diğer dil okullarıyla karşılaştırıldığında aynı kalitedeki eğitimin daha uygun fiyatlar ile Türkiye'nin uygun koşullarında verebilecek olmasıdır. Bunun son derece ayırt edici bir özellik olduğunu düşünüyorum diyen Kahraman, Türkiye'deki yabancı öğrenci sayısının kaçınılmaz olarak artacağını söylüyor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|