* ŞU sıra 'en iştah açıcı reklam' yarışması düzenlense oyum kesinlikle Tariş'den yana olurdu. Ne diyecekse onu çok yalın ama duygusal bir şekilde söyleyen, çok ucuza mal olmuş bir film. "Ege'nin güneşi, Ege'nin denizi, Ege'nin lezzeti ve Ege'nin hakiki zeytin yağı"... Evet, söylenenin hepsi bu. Ama etkili ve güçlü... * NİHAYET bizim de var artık. İngitere'de görürür imrenirdim. Üstü açık otobüslerle şehir turu!.. Bus Turistik adlı şirket bu işi başarmış. İstanbul'un tarihi mekanları arasında sürekli ring seferi yapan çift katlı üstü açık sarı otobüsleri devreye sokmuş. Yerli ve yabancı turistlere, özel kulaklıklar aracılığıyla tarihi ve kültürel bilgi de sunuluyormuş. Araçlar kiralanabiliyormuş. İstanbul'u kültür merkezi haline getirmek için çırpınan Turizm Bakanı Erkan Mumcu, bu işe çok sevinecek...