Dünya markası böyle olunur
Neyse ki, şu 'dünya markası' kompleksinden kurtulmuş Beko! Pırıl pırıl, sevecen, içten bir reklam filmi yapmış. Bizimle alakası olmayan uzaylılardan bıkkınlık gelmişti. Metrodaki o iki genç o tüm teknolojik ifade biçimlerine rağmen o kadar sahici ki... Bu nedenle de iletilmek istenen mesaj hiç bir değer kaybetmeden yerine ulaşıyor. Gençlerin önünde, birbirlerinin fotoğraflarını çektikleri dizüstü bilgisayar son derece tahrik edici. Yaratılan algılama, hem evrensel hem bizden. Hem teknolojik gelişime yönelik hem beşeri sıcak ilişkiye dayalı. Hem merak uyandırıcı, hem tanıdık. Dünya markası gerçeği işte böyle anlatılır hedef kitleye. Uzayda bulaşık çamaşır yıkayıp, takla atarak ve ben 'dünya markasıyım' diye bağırarak değil.
|