Milliyet'in ikinci sayfasında bir başlık vardı: "İmaj her şeydir!" Popstar adaylarının fotoğraflarını ünlü moda fotoğrafçılarına çektirmişler ve bu şekilde 'imaj yapacaklarmış'...
İletişim damarıma basmak için bundan daha iyi bir söylem olamazdı. Daha demode, daha naftalin kokan, paraları ve umutları daha hızlı sokağa atan bir yaklaşım yok şu sıra iletişim dünyasında...
Popstar Yarışması'nı TV programcılığı ve hedefleri açısından ne kadar başarılı bulduğumu bu sayfada defalarca yazdım. Konu iletişim olunca, beni sonuçlar ilgilendirir. İmaj yönetimi ise 60'larda başlayıp, 80'lerde rafa kaldırılmış bir iletişim aracıdır.
Bilginin internet kanalıyla serbest dolaşımı sonucu, büyüsünü kısa sürede yitirivermiştir. İmaj, 'mış' gibi yapmak olarak algılanmaktadır günümüzde. Yani olmayan bir şeyi var gibi göstermek. İnternet çağında, takkenin düşüp kelin gözükmesi an meselesidir.
İletişimin çağımızda tek amacı vardır: Bir fikri veya bir ürünü veya bir hizmeti satın alma konusunda insanları sikna etmek... Bu arada 'mış' gibi yapıp insanları kandırmaya çalışmak değil...