kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
2 Ocak 2009, Cuma
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

KOBİ'lerin para değil dünyayı anlama sorunu var

Ufuk ŞANLI EKONOMİ
02.01.2009
TEB Genel Müdür Yardımcısı Boz, şirketlerin stratejik vizyona ihtiyacı olduğunu söyledi ..
Türk Ekonomi Bankası (TEB) Ticari Bankacılıktan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Turgut Boz, küresel krizin küçük ve orta ölçekli işletmelerin kendilerini tanımaları açısından büyük bir imkan sunduğunu söyledi. "İçinden geçtiğimiz süreç ayakta kalma ve tutunma yani değişen koşullara uyum sağlama sürecidir" diyen Boz, son dönemde çok tartışılan KOBİ'lerin finans sıkıntısı konusunda da ilginç tespitlerde bulundu.

VİZYON GEREKLİ
Türk işletmelerinin sadece kredi değil, kendilerini küresel rekabet ortamına güçlü bir şekilde sokacak bilgi birikimine de ihtiyaç duyduğunu kaydeden TEB genel müdür yardımcısı, "Şirketlerimizin dünyada neler olup bittiğini anlamalarını sağlayacak stratejik vizyona ihtiyaçları var" tespitinde bulundu. KOBİ kredilerinin toplam kredi portföylerinin yüzde 60'ına ulaştığını anlatan Boz, eylül sonu itibarıyla 5.5 milyar YTL'le ulaşan kredileri daha da büyütmek için çalışmalara hız verdiklerini belirtti.