kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 14 Ağustos 2008, Perşembe
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC

Haber Turu

Fortis 'Bankacılık TIR'ını hayata geçirdi
FORTIS'İN, bankanın her hangi bir şubesinin sunduğu bütün hizmetlerin verileceği "Bankacılık TIR''ını hayata geçirdiği bildirildi. Fortis'ten yapılan açıklamada, Fortis Bankacılık TIR'ının, özellikle banka şubesinin bulunmadığı bölgelerde veya genel olarak bankaların hizmet sunamadığı önemli etkinliklerde müşteriler için kolaylık yaratacağı kaydedildi. TIR'ın ilk olarak 11 Ağustos Pazartesi günü Afyon Emirdağ'a doğru yola çıktığı ve buradan İzmir'e geçerek, İzmir Uluslararası Fuarı'nda hizmet sunacağı belirtildi. Fortis Bankacılık TIR'ı Manisa Mesir Şenlikleri'ne katılacak ve devamında üniversiteleri gezecek.

Albaraka'nın 6 aylık kârı 58.5 milyon YTL
ALBARAKA Türk, yılın ilk yarısında net dönem kârını geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 85.8 artırarak 58.5 milyon YTL'ye yükseltti. Bankanın açıkladığı bilançosuna göre Albaraka Türk'ün yılın ikinci çeyreğindeki net dönem kârı ise geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 135.4'lük artışla 31 milyon YTL'ye yükseldi. Albaraka Türk'ün yılın ilk yarısında net kâr payı gelirleri ise 2007'nin aynı dönemine göre yüzde 64.8 artarak 74.7 milyon YTL'ye yükseldi. Bankadan yapılan açıklamada, bankanın toplam varlıkları yılın ilk yarısında yüzde 15 artarak 4.26 milyar YTL seviyesine ulaştı.

"Türkiye'de 63 milyonluk pazar potansiyelimiz var"
BU yılın mayıs ayında ABD'de piyasaya sunulan Blackberry Bold'un, dünya ile aynı zamanda Türkiye'de satışına başlanıyor. Cihazın Turkcell işbirliğiyle tanıtımının gerçekleştirilmesi nedeniyle Türkiye'ye gelen Research in Motion (RIM) Başkan Yardımcısı Paul Lucier, Türkiye'de 63 milyon cep telefonu kullanıcısı varsa, Blackberry'nin (akıllı telefon) pazar potansiyelinin de o kadar olduğunu belirterek, "Büyük işletmeler, KOBİ'ler ve bireysel kullanıcılardan oluşan her üç alanda da hızlı bir büyüme var. Buradaki zorluk, hepsini bir arada nasıl gerçekleştireceğimiz konusunda" dedi. Türkiye'de büyük bir potansiyel bulunduğunu ve şu anda Blackberry cihazlarının ağırlıklı olarak büyük işletmelerde kullanıldığını belirten Lucier, şöyle konuştu: "KOBİ'ler ve bireysel kullanıcılardan oluşan alanda da hızlı bir büyüme var. Buradaki zorluk hepsini bir arada nasıl gerçekleştireceğimiz konusunda. 1999'da bu ürünü ilk piyasaya sunduğumuzda, iş dünyasına yönelik bir çözüm olarak ortaya koymuştuk. Şu anda global düzeyde yeni katılımların yüzde 60'ı büyük işletmelerden, yüzde 40'ı KOBİ ve bireysel kullanıcılardan oluşuyor. Pazarda bir dönüşüm var."
Haberin fotoğrafları