kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 22 Nisan 2008, Salı
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC
Ragıp Yergin

'Sigortalılarımızın memnuniyeti önceliğimiz'

"Araştırmalara göre Aksigorta'ya güvenin artması bizi sevindiriyor" diyen Aksigorta Genel Müdürü Ragıp Yergin, Aksigorta'nın baştan beri hizmet tarafında farklılaşmayı hedeflediğini söyledi. Kalite Derneği'nin (KalDer) Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) araştırmasını değerlendiren Yergin, "KalDer'in endeksine giren branşlara bakarsak birinin kasko diğerinin sağlık olduğunu görüyoruz. Rekabetin yoğun olduğu iki branşta şirketlerin hizmet farkı çok net görülüyor" dedi.

HASAR FABRİKASI
Türkiye çapında gerçekleştirilen ve her 250 kişiden biri üzerinde yapılan Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) sonuçlarına göre sağlık sigortasında ve kaskoda geçtiğimiz yıllara oranla 6 puan sıçrayan Aksigorta, 80 puanla birinciliği paylaşan iki şirketten biri oldu. Genel Müdür Yergin, kazandıkları birinciliğin memnuniyet verici olduğunu söylerken bu hedefe giden yolda yapılanmalarını tamamladıklarını belirtti. Yergin "Amacımız Aksigortalı olmanın ayrıcalığını tüketiciye yaşatmaktır. Biliyoruz ki tüketicinin memnuniyeti sigorta pastasının gelişiminde önemli bir faktör" dedi. Sağlıkta asıl önemli olanın, sigortalıların hastane ya da eczaneye gittiğinde provizyonun ve hizmetin çok iyi çalışması olduğunu söyleyen Yergin, çalışmalara buradan başladıklarını belirtti. "Kaskoda hasar fabrikası" adında kusursuz çalışan, acentenin işini kolaylaştırarak memnuniyeti takip eden ve tüm süreçleri ölçen bir sistem oluşturduklarını belirten Yergin, bunun yanı sıra 'Hizmet Merkezi' uygulamalarıyla da müşteri memnuniyeti konusunda gelişme kaydettiklerini söyledi. Yergin, sigortalıların memnuniyetini daha da arttırmak için bu konuda daha çok yatırım yapmak istediklerini kaydetti. "Aksigorta olarak mevcut gücümüz, sermayemiz ve itibarımızla birlikte, doğru süreç ve altyapıyı oluşturduktan sonra daha da hızlı büyümek istiyoruz" diyen Yergin, belirli bir acente kompozisyonuna ulaştıklarını ve bunun üzerine yapacaklarının biraz daha inovasyon kökenli olacağının sinyallerini verdi. Yergin, "Bundan sonra yapacağımız işler süreç bağlantılı değil, müşteri odaklı olacaktır" dedi.