kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 9 Ağustos 2007, Perşembe
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
Kanal 1
ABC

'Feribot demek Ferrari demektir'

İstanbul'dan Bursa'ya 70 YTL ve Bandırma'ya 100 YTL'yi bulan hızlı feribotta araç başına ücretlerin yüksek bulunduğu yönündeki eleştirileri sorduğumuz Paksoy, "Feribot, demek Ferrari demektir. Dünyanın en gelişmiş deniz araçlarını oluşturuyor. Denizde hız demek, maliyet demektir" diye konuştu. Bandırma'ya gidişte bir hızlı feribotun yaklaşık 35 - 40 bin YTL'lık yakıt yaktığına dikkat çeken Paksoy, "Bizim fiyatlarımızı Avrupa ile karşılaştırdığınız üçte biri oranında olduğunu görürsünüz" dedi. İDO'nun son üç yılda yaklaşık 300 milyon dolarlık yatırım yaptığını anlatan Paksoy, "1989'dan bu yana Türkiye'de hiç vapur yapılmamıştı. Yakında yeni vapurlar da hizmete girecek" dedi. Fiyat politikasının kendileri için önemli olduğunu söyleyen Paksoy, bunun da müşteri kitleleriyle doğrudan ilgili olduğunu kaydetti.

YÜZDE 70 DOLULUK YAKALANDI
İDO'nun yeni açtığı Yenikapı - Bursa hattının şimdiden yüzde 70 doluluk oranı yakaladığını anlatan Paksoy, şöyle konuştu: "Tanıtımlarımız devam ediyor. Söz konusu yolculuk olduğunda alışkanlıklar da devrede tabii ki. İnsanlara Bursa hattını kullandıklarında şehrin içine girmek zorunda olmadıklarını anlatıyoruz. Zamanla bunu benimsediklerinde hat doyuma ulaşacak. Söz konusu hattın Eskişehir'e ulaşım için kullanıldığınıda görüyoruz. İzmin tarafına gitmek için de kullanılıyor. Zaten Yalova, Bursa ve Bandırma hatlarımız birbirlerinin alternatifini oluşturuyorlar."