Kadının tercihi uzun tarife
İLİŞKİLİ HABERLER
Kadının tercihi uzun tarife
Türk Telekom'un müşterilerine sunduğu değişik tarifelerle birlikte alışkanlıkların da değiştiği, krizin de bu değişimi etkilediği bildirildi. Kriz nedeniyle insanların daha fazla evde zaman geçirdiği ve eğlence olarak da internette zaman geçirdiği belirtildi. 'Akşam konuşturan tarife' paketinde yüzde 72'lik bir artış gözlenirken bu tarifeye en çok öğrencilerin rağbet ettiği belirlendi. Bir diğer ilginç sonuç ise ev kadınları ile ilgili. 'Uzun konuşturan tarife' paketine en büyük ilginin ev kadınlarından geldiği öğrenildi.
Yayın tarihi: 1 Nisan 2009, Çarşamba
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2009/04/01//haber,FBE40B4AB4ED47B3B0E5F5611A72AA6D.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2009, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.