kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
1 Nisan 2009, Çarşamba
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

Kadının tercihi uzun tarife

31.03.2009
Türk Telekom'un müşterilerine sunduğu değişik tarifelerle birlikte alışkanlıkların da değiştiği, krizin de bu değişimi etkilediği bildirildi. Kriz nedeniyle insanların daha fazla evde zaman geçirdiği ve eğlence olarak da internette zaman geçirdiği belirtildi. 'Akşam konuşturan tarife' paketinde yüzde 72'lik bir artış gözlenirken bu tarifeye en çok öğrencilerin rağbet ettiği belirlendi. Bir diğer ilginç sonuç ise ev kadınları ile ilgili. 'Uzun konuşturan tarife' paketine en büyük ilginin ev kadınlarından geldiği öğrenildi.