kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
25 Mart 2009, Çarşamba
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat
Tülin Şahin’in de yer aldığı Türkiye reklamları otobüsleri ve durakları süsledi.

Tülin Şahin'li Türkiye reklamları Avrupa'da

25.03.2009
Kültür ve Turizm Bakanlığı'nın 2009 yılı tanıtım kampanyası kapsamında hazırladığı manken Tülin Şahin'in yer aldığı afişler, İtalya'nın Roma ve Milano ile İspanya'nın Madrid kentinin sokaklarını süslüyor. İstanbul'un tarih, kültür, otantik şehir dokusu, dinamik yaşam tarzı, alışveriş, eğlence, yeme-içme, gece hayatını bir araya getiren kampanya "So much to live, so much to love" (Yaşanacak ve sevilecek çok şey var) sloganıyla otobüslerde, otobüs duraklarında, caddelerde, metrolarda yer alıyor. Kampanyada İstanbul, Boğaziçi, dinamik kent hayatı temalarının altı çiziliyor, İstanbul'un hem tarihiyle yaşayan büyüleyici kent dokusu hem de trend yaratan, dinamik, modern, baş döndürücü bir şehir çehresi gösteriliyor. 2008 yılında Türkiye'ye İtalya'dan 600 bin, İspanya'dan 350 bin turist gelmişti.

TÜLİN ŞAHİN FOTOĞRAFLARI İÇİN TIKLAYINIZ...