kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
17 Ocak 2009, Cumartesi
Sabah
 
Haberler Spor Günaydın Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Günaydın Cuma Cumartesi Pazar Emlak Buzz
 
24 Saat
24 Saat

Mesaj yok!

15.01.2009
Provokatif, ironik ve düşündürücü reklam kampanyalarıyla bilinen Diesel'de, iki sezondur başka bir değişiklik de göze çarpıyor. Şimdiye kadar hep 'mesaj kaygısı' taşıyan ilanların önceliği, 'görselliğe' kaymış durumda.
Markanın kreatif direktörü Wilbert Das, fotoğraflarda hiçbir alt mesaj aranmaması gerektiği konusunda baştan uyarıyor. Ayak fetişizmi sinyalleri veren karenin bile provoke etmekten başka bir derdi yok.