kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
17 Ocak 2009, Cumartesi
Sabah
 
Haberler Spor Günaydın Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Günaydın Cuma Cumartesi Pazar Emlak Buzz
 
24 Saat
24 Saat
Cumartesi SABAH  
Yaşama Dair
Defilede çıkanı hemen istiyorlar
Türk modaseverler arasında öyle bir kesim var ki, 'denenmişi' bile giymiyorlar. Yüksek belli jeanleri ilk giyen de onlar oluyor, iki sezon sonrasını talep eden de... Diesel'de bir şeyler oluyor! Her şey, geçtiğimiz aylarda yapılan 30. yaş kutlamalarıyla başladı. Kutlamalar öyle coşkulu geçti ki, uzun süre moda tutkunlarının çenesini ve medyayı meşgul etti. 30'unu dolduran marka hâlâ genç, hâlâ çılgın olduğunu bu partilerle gösteriyordu göstermesine ama ilkbahar-yaz kampanyası, bir şeylerin değiştiğine işaret ediyordu. Fotoğrafların görselliği, Diesel'in bilindik ironisini geri planda bırakıyordu. Aslında ironi de yoktu. Daha lüks markalara benzer bir tavrı vardı sanki. Yoksa Diesel büyüyor muydu? Markanın Türkiye temsilcisi Özlenir Giyim'in Yönetim Kurulu Başkanı Tahsin Özlenir, neler olup bittiğini ve Türk modaseverlerin markayla ilişkisini anlattı...