kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
13 Ocak 2009, Salı
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat
Elvan Bilge

'Markamızı tanıttık satışı yüzde 20 artırdık'

12.01.2009
Garanti'nin VIP Lounge'unda bir ay boyunca Kozmetika'nın Juvena ve Marlies Möller markalarının ürünleri kullanılarak masaj ve saç bakımı yapıldı. Lounge'larda ürün tanıtımını ilk kez yaptıklarını ve serum satışlarında yüzde 20 oranında bir artış yakaladıklarını dile getiren Kozmetika Marka Müdürü Bilge Canseven, selective markalar için lounge'ların selective tanıtım alanları olduğunu ve hedef kitleye nokta atışı yapabildiklerini söyledi.