Yıllık satışı 1.6 milyar doları buluyor
İLİŞKİLİ HABERLER
Yıllık satışı 1.6 milyar doları buluyor
1902'de ismini tescil ettiren Triumph'un yıllık satışı ise 1.6 milyar doları aşıyor. 50'inci yaşını kutladığı 1936 yılını Avrupa'nın en büyük korse üreticisi olarak kapatan firma, Avrupa'dan sonra ilk yurtdışı açılımını ise 1960'da Hong Kong'a açtığı mağazayla yaptı. Kısa sürede Japonya'da ilk üç iç giyim üreticisi içine giren marka, Asyalıların vücut yapılarına özel koleksiyon hazırlayan ilk marka oldu. 1970'te korse ve iç giyimin yanına mayo ve pijama / gecelik üretimini de ekleyen firma, bugün müşteriye özel üretim de yapıyor.
Yayın tarihi: 29 Ekim 2008, Çarşamba
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/10/29//haber,96A15D9701EC4B4AB86525EA128BE7E4.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.