kapat
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
Okur Temsilcisi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
29 Ekim 2008, Çarşamba
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Çocuk Kulübü Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat
Hilton önümüzdeki iki yılda Türkiye’de 20 yeni otel açacak. 5 yıllık sürede ise bu rakamın 40’a çıkarılması hedefleniyor

Hilton'un kriz kalkanı Türkiye

28.10.2008
Kriz döneminde operasyonlarını büyütmeye devam eden Hilton'un bu dönemde en büyük açılımı Türkiye ve Rusya'da olacak. Grup, yeni kuracağı butik otel markasının ilk açılımı için Türkiye'yi düşünüyor..
Uluslararası otel markası Hilton, kriz döneminde operasyonlarını artırmaya devam ediyor. Hilton'un bu dönemde en hızlı büyümesini ise Türkiye ve Rusya'da gerçekleştirecek. Türkiye'de önümüzdeki iki yılda 20 yeni otel açacak olan Hilton'un beş yıllık hedefi ise bu rakamı 40'a çıkarmak. Rusya'da ise 70 otel açılması planlanıyor. Türkiye'de son bir yıl içinde 11 yeni konrat imzaladıklarını açıklayan Hilton Hotels Kuzey Avrupa Geliştirme'den Sorumlu Başkan Yardımcısı Mike Collini, bu yatırımları Amplio ve Kosifler Holding aracılığıyla yapacaklarını ancak stratejik olmasa da Hilton markalarına ilgi gösteren diğer bireysel yatırımcılarla da görüşmelerinin devam ettiğini belirtti. Türkiye'deki yeni açılımını Garden Inn ve Double Tree markalarıyla yapacak olan Hilton, yeni oluşturma aşamasında olduğu butik otel markasının ilk lanse etmeyi planladığı yerlerden biri Türkiye olacak. Collini, yeni kuracakları butik otel markası için Türkiye'nin çok uygun olduğunu, İstanbul ve Ankara dışında Göcek, Kuşadası, Marmaris ve Çeşme'de bu marka ile mutlaka temsil edilmek istediklerini belirtti. Collini, bir yıl içerisinde yeni otel markasını lanse edeceklerini ancak marka ile ilgili detayları çalışma aşamasında olduğunu kaydetti. Collini ayrıca, "İstanbul tüm markalarımızı getirebileceğimiz bir şehir" diye konuştu.

YATIRIMCILARA MESAJ
Bir Garden Inn markası yatırımının 15 milyon dolar olduğunu açıklayan Collini, "Yanlış bir zamanda bu yatırımları yaptığımız söylenemez. Aksine biz çok doğru bir zamanda Türkiye'de büyüme perspektifi geliştirdiğimizi düşünüyoruz" dedi. Hİlton Başkan Yardımcısı Didier Martin ise yeni otel projelerinin uluslararası yatırımcılar için pozitif bir mesaj olduğunu söyledi.
Haberin fotoğrafları