Çince'de "kriz" kelimesinin aynı zamanda "fırsat" anlamına gelmesi tesadüf değil. Aklını kullanan girişimci, zor günleri lehine çevirmesini bilir. Sözüm TRT'ye... Ensesi en kalın kanallar bile birer birer ekonomik önlem paketlerini uygulamaya sokuyor. Diziler, programlar birbiri ardına kaldırılıyor, ücretlerde kesinti uygulanıyor, personel politikaları yeniden belirleniyor. Rakiplerinin birer birer geri adım attığı bu kriz ortamında TRT gibi finans açısından sorun yaşamayan bir kanalın, bu krizi fırsata dönüştürmesi işten bile değil. TRT eğer rakiplerinin boşalttığı kulvarları akılcı yatırımlarla, yani kaliteli ve ses getirecek yapımlarla doldurabilirse, yeniden kumandalardaki "1 numaralı" yerini alabilir. TRT'nin değerli yöneticileri eğer bu naçizane tavsiyeye uyarlarsa, reklamverenin dikkatini çekip, kriz döneminde giderek küçülen reklam pastasından kalın bir dilim kopartabilirler. Benden uyandırması...
Yayın tarihi: 29 Ekim 2008, Çarşamba
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/10/29/gny/haber,D593072CA15D4FBCBC7712FA04D85729.html
Tüm hakları saklıdır.