SPORTPOINT Genel Müdürü Orkun Olgar sadece uzmanlık gerektiren spor dallarının ürünlerini sattıklarını belirtirken, "Perakendeci müşterisine 'yok' demek istemez. Ama bizden futbol topu satın almak isteyenlere biz 'yok' diyoruz" dedi. Bugün itibariyle 18 mağazalarının olduğunu belirten Olgar, yıl sonuna kadar 20 mağazaya ulaşmayı hedeflediklerini vurguladı. Özellikle
Türkiye'de snowboard malzemelerinin dönüşümün çok yavaş olduğuna değinen Olgar, "Avrupalı her 2 senede bir ürününü değiştirir. Bu rakam
Türkiye'de 10 yıl" dedi. Kışın mağazalarına giren müşterilerin ortalama bin YTL'lik alışveriş yaptığını vurgulayan Olgar, Azeri bir işadamının 15 dakika içinde 32 bin YTL'lik alışveriş yaptığını, şarkıcı Petek Dinçöz'ün ise geçen yıl 15 bin YTL'lik ürün satın aldığını belirtti. Sportpoint Genel Müdür Yardımcısı Ozhun Olgar ise 300 tenisçinin bütün malzemelerine sponsor olduklarını ifade etti. 1 müşteriye satılan yanlış bir ürününün 10 müşteri kaybetmek olduğunu vurgulayan Olgar, Billabong markasının Avrupa'daki en büyük mümessili olduklarını sözlerine ekledi.
Yayın tarihi: 3 Ağustos 2008, Pazar
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/08/03//haber,2523C5645FA547919EC8D97872A67B86.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.