kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 25 Mayıs 2008, Pazar
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC
Kemal Güneş

Mayo pazarı daraldı, Sunset kadınları evde de giydirecek

MENEKŞE ATASELİM
Mayo pazarında Sunset markası ile faaliyet gösteren Günkar Tekstil, 'ev giysisi' diye adlandırılan ürünlerin oluşturduğu yeni bir marka ile kadın giyimine giriyor. Hedef kitle 18-30 yaş arası gençler..
Yılda 1 milyon 150 bin mayo üreten ve Avrupa'nın en büyük üreticisi olan Günkar Tekstil, yeni markalar için kolları sıvadı. 2000 yılında mayo markası Sunset'i piyasaya süren şirket, bu yıl sonbahara yeni kadın giyim markası ile girecek.

5 YILDA 4 MARKA HEDEFİ
Günkar Tekstil Yönetim Kurulu Başkanı Kemal Güneş, ana markalarının Sunset olacağını belirterek, yeni markalarının 18-30 yaş arası kadınlara hitap edeceğini ifade etti. İlk etapta 300 parçalık bir koleksiyon çıkacağını belirten Güneş, şöyle devam etti: "Piyasada şu anda böyle bir marka yok. Yurtdışında da görmedim. Evde giymeye yönelik kıyafetler üreteceğiz. Biz 'ev giysisi' diyoruz ama dışarıda da rahatlıkla giyilebilir. 2 milyon dolarlık yatırım yaptık. Hedef, gelecek 5 yıl içinde marka sayımızı 4'e çıkarmak. Ev giysilerini bir erkek, bir çocuk ve bir de genç kadınlarla erkeklere hitap eden karma marka izleyecek. Her yıla 1 marka sığacak." Tekstil piyasasının karışık olduğu bir dönem yaşandığını ifade eden Güneş, "İşinin başında olan herkes ve değişime ayak uyduran firmalar ayakta kalacak" diye konuştu. Güneş, "Tekstile yatıracağına yat, kat, hamam alıp gücünüzün dışında büyürseniz sektör ne yapsın? Siparişlerinizi dövizin düşüşüne göre alırsanız en çok 3 ay kaybınız olur. O zaman da sıkıntı yaşamazsınız. Yaşıyorsanız firma değilsiniz demektir" dedi.