'Açıklamalı' hamburger dönemi
İLİŞKİLİ HABERLER
'Açıklamalı' hamburger dönemi
McDonald's, ürünleri ile ilgili beslenme bilgilerini Avrupa ve Amerika'dan sonra Türkiye'de de ürün paketlerinin üzerine yazmaya başladı. Dün düzenlenen basın toplantısına Anadolu Grubu İcra Kurulu Başkanı Tuncay Özilhan da katılırken, 14 yeni restoran daha açacaklarını ve 10 milyon dolarlık yatırım yapmayı planladıklarını dile getirdi. McDonald's Genel Müdürü Sadi Fansa da,Türkiye'deki McDonald's restoranlarında yıllık kırmızı et tüketiminin bin 700-bin 800 ton, patates tüketiminin de 5 bin 500 ton olduğunu belirterek, "En çok satan ürünümüz Big Mac'tir. Big Mac ve patates, McDonald's'ın amiral gemisidir'' dedi. Türkiye'de hızlı servis restoranları pazarının 2 milyar dolar civarında olduğunu belirten Fansa, kriz döneminde pazarda yüzde 30-35 daralma olduğunu, ancak o tarihten bu yana pazarın yüzde 10-15 büyüdüğünü ifade etti. Sadi Fansa, geçen yıl 105 milyon dolar olan cirolarının bu yıl 150 milyon dolara ulaşacağını da bildirdi.
Yayın tarihi: 8 Kasım 2007, Perşembe
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/11/08//haber,DD2945BB41B3454EBA917A160FB719B9.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.