Yelpaze genişliyor
70'li yıllarda pahalı ürünler zincirinden oluşan markalara meydan okudu. Hazırladığı kampanyalarda hesaplı fiyata, hem gece hem gündüz kremi, hem de koruyucu krem olduğunu söylüyordu. Her zaman reklam ve ürün yelpazesini, gerçek duygular ve insanlarla birleştiren Nivea, her fırsatta da sadece kadınlara değil, tüm aile bireylerine hitap ettiğini vurguluyordu. 90'lı yıllarda da ürün çeşitliliğini genişleterek, yüz bakımı, saç bakımı, tıraş, banyo/duş, vücut bakımı, bebek bakımı ve güneş bakımı ürünleriyle küçük-büyük, kadın-erkek herkes için bir şeyler sunan bir marka haline geldi.
Yayın tarihi: 23 Haziran 2007, Cumartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/06/23/ct/haber,ADF38EB5D36C4997A8F4E42BA17D2D5D.html
Tüm hakları saklıdır.