Plajın simgesi haline geldi
İLİŞKİLİ HABERLER
Plajın simgesi haline geldi
Savaşın acı hatıralarının silinmesiyle 1960'lı yıllarda refah hüküm sürdü. İnsanların geliri arttı ve pek çok insan ilk kez plaja gitti. Marka da reklamlarında plajdaki mutlu aileleri ve kayak yapan gençleri göstererek özgürlüğü simgelerken, kremlerinin de rüzgâra, güneşe ve soğuğa karşı dayanıklı olduğunu söylüyordu. Bu dönemde Avrupa'daki spor malzemelerinin satışında patlama yaşandı. Marka da geri kalmayarak hemen büyük, mavi bir plaj topu tasarladı ve dünyanın dört bir yanındaki reklamlarda bu top kullanıldı.
Yayın tarihi: 23 Haziran 2007, Cumartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/06/23/ct/haber,089F9BDFF81A40F78BF82F7641157A5C.html
Tüm hakları saklıdır.