Atıl Kutoğlu’nun vakıf yararına hazırladığı koleksiyon sade hatlarıyla dikkat çekiyor.
Kansere modacı desteği
Atıl Kutoğlu, Amerikan moda tasarımcılarının kurduğu meme kanseri vakfına destek için bir koleksiyon hazırladı. Elbise, tişört ve atletten oluşan koleksiyonu ay-yıldızlar süslüyor..
Atıl Kutoğlu, Amerika'daki modacıların üye olduğu moda konseyinin bünyesinde bulunan 'Fashion Target Breast Cancer' adlı yardım vakfı yararına bir koleksiyon hazırladı. 1994 yılında Ralph Lauren, bir moda editörü arkadaşının göğüs kanserinden ölmesinin ardından, "Bu konuda bir şey yapmalıyım," diyerek bugün de kullanılan 'target' logosunu tasarlamıştı. Moda tasarımcılarının bu konuya duyarlılığını sembolize eden logonunda ardından, bunun bir sosyal sorumluluk projesi olmasını sağlamak için de Amerikan Moda Tasarımcıları Derneği bir vakıf kurdu. Bu vakıf yararına çalışan Atıl Kutoğlu, bu projede yer alışını şöyle anlatıyor: "Amerikan Moda Tasarımcıları Derneği'nin başkanlığını Diane Von Furstenberg yapıyor. O da dünyadaki tüm tasarımcıları takip eden biri. Sanırım, New York Moda Haftası'nda onun dikkatini çektim. Ayrıca Türkiye, bu aralar çok konuşulan bir ülke. Hatta Türk modacı olmak bu aralar çok 'in'. Amerika, meme kanseri konusunda da Türkiye'ye de el uzatmak istedi ve beni seçtiler." Yedi farklı modelden oluşan koleksiyonda atlet, tişört ve elbiseler var. Türkiye'de sadece Beymen'lerde satılacak olan koleksiyonun tüm geliri, vakfa bağışlanacak. Koleksiyon, ayrıca Türkiye dışında Amerika, Avusturya ve Almanya'da da satılacak. Koleksiyonun fiyatlarına gelince; atletler 29.50, tişörtler 49.50 ve elbiseler de 69.50 YTL'den satılacak. Herkesin çorbada tuzu olsun!
Yayın tarihi: 23 Haziran 2007, Cumartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/06/23/ct/haber,419D658E62EE46049A224DEE56FCD194.html
Tüm hakları saklıdır.