Cam Ev Eşyası Grup Başkanı Gülsüm Azeri, 3 günde 2 yeni ürün çıkardıklarını belirtirken, modayı nasıl takip ettiklerini şöyle özetliyor: "Tekstil fuarlarına gidiyoruz. O sezonun moda renklerini tespit edip zor da olsa en yakın ne çıkarabiliriz diye bakıyoruz. Sonra zücaciye fuarlarını da izliyoruz." Azeri, cam ev eşyası grubunun satışlarının 2005'te 499 milyon doları bulduğunu ifade ederken, dünyadaki üç büyük üreticiden bir olduklarını söyledi. 2006'da ihtacattaki artışın yüzde 20'yi bulduğunu anlattı. Paşabahçe'nin 5 kıtaya mal sattığını dile getiren Azeri, şirketin felsefesinin "Tüm kesimlere, tüm çeşitlerde en iyi değeri biz veririz" olduğunu belirtti. 110 ülkeye 10 bin çeşit ürün sattıklarını dile getiren Gülsüm Azeri ciro itibariyle üretimin yüzde 15'lik bölümünün Rusya ve Bulgaristan'da gerçekleştirildiğini kaydetti Ortadoğu'da satın almalar gerçekleştirilebileceğine dikkat çeken Gülsüm Azeri 3 yıl içinde yurtdışı cironun 200 milyon doları bulmasını beklediklerini bildirdi.