|
|
|
|
|
Sony: Geç kaldık ama 9 ay içinde geleceğiz
Sony Eurasia Genel Müdürü Noohi, Türkiye'ye girmekte geç kaldıklarını belirterek "Hedef, pazarda büyümek" dedi.
Sony Europe Başkanı Fujio Nishida, Türkiye piyasasının çok ümit veren ve hızla büyüyen bir pazar olduğunu, iddialı oldukları bu pazarda büyümeyi hedeflediklerini bildirdi. Ancak asıl ilginç yorum Sony Eurasia Genel Müdürü Noohi'den geldi. Türkiye'yi rodeoya benzeten Noohi, "Çok güzel, heyecan verici ve hoş bir ülke ama arada sırada düşüyorsunuz. Ama düştükten sonra tekrar kalkmayı beceremezseniz başarılı olmanız zor" dedi. Sony, Türkiye'de bugünkü ve gelecekteki faaliyetleri konusunda düzenlediği basın toplantısında konuşan Nishida, düzenlenen basın toplantısında yaptığı konuşmada, LCD gibi bazı yeni teknolojilere odaklanmakta geç kaldıklarını ancak, 2 yıl önce bu alana ciddi yatırımlar yapmaya başladıklarını söyledi.
UMUT VEREN PAZAR Nishida, Türkiye pazarına ilişkin de şunlarısöyledi: "Türkiye piyasası çok ümit veren ve hızla büyüyen bir pazar. İddialı olduğumuz bu pazarda çok büyümeyi hedefliyoruz. Bu nedenle de Sony Türkiye'yi çok önemli bir şirket olarak görüyoruz." Mohsen Noohi ise Türk ekonomisindeki kısa dönemli dalgalanmalara rağmen bu pazara uzun vadede çok olumlu baktıklarını vurgulayarak, Türkiye'yi rodeo yapmaya benzetti. Türkiye'nin heyecan verici ve hoş bir ülke olduğunu ancak ama arada sırada düştüğünü söyleyen Noohi, "Ama düştükten sonra tekrar kalkmayı beceremezseniz başarılı olmanız zor'' şeklinde konuştu. Noohi, Türkiye piyasasına girmek için geç kaldıklarını belirtti. Noohi "Geç kaldığımızın farkındayız ama biz bir ülkeye girmeden önce hazırlıklarımızı tamamlamadan girmeyiz. 9 ay içinde gireceğiz" dedi.
|