Danone Türkiye Genel Müdürü Serpil Timuray, Danone'nin toplam endüstriyel yatırım bütçesinin yüzde 10 gibi önemli bir kısmını Türkiye'ye ayırmaya karar verdiğini, bu yıl için ayrılan rakamın ise 30 milyon Euro olduğunu belirtti. Danone Türkiye'nin, 2004 sonu itibariyle Danone'nin faaliyet gösterdiği ülkeler arasında en hızlı büyüyen ülke olduğunu belirten Timuray, özellikle son iki yılda Türkiye ekonomisine önemli katkılarda bulunduklarını, 2002-2004 yılları arasında çalışan personel sayısının ikiye katlandığını ve 15 bin süt üreticisiyle çalıştıklarını söyledi. Bu yıl en önem verdikleri tanıtımın 22 ülkede tüketilen "Activa'' adlı ürün olduğunu belirten Timuray, "Danone, Activa yatırımı için 8 ülke arasında öncelikli olarak Türkiye'yi seçti'' dedi. Timuray, taze sütlü ürünler pazarında Danone Türkiye'nin yüzde 30'luk bir pazar payına sahip olduğunu belirterek, öncelikle potansiyel pazarı büyütme hedefleri bulunduğunu ifade etti.