* Bu yaşananlardan sonra şirketinize koyduğunuz çıta nerede? Amacım doğru işler yaparak Cenajans'ı tekrar sektörde lider hale getirmek. Krizden sonra reklam sektöründe çok şey değişti, rakamlar çok değişti, aldığımız komisyonlar çok değişti, çok büyük rekabet var. Sektör de çok büyük darbe aldı. O zamanın küçük bütçeleri, şimdinin büyük bütçeleri oldu. İnsanlar ucuz reklam yollarına gitmeye başladı, böyle olunca bu işte en önemli diğer unsurlar atlanıldı, bu da reklam sektörüne uzun vadede çok büyük zarar veriyor. Biz bunu düzeltmek istiyoruz, iyi, doğru ve kalıcı işler yapmak istiyoruz. Bizim daima müşterilerimizle uzun vadeli ilişkilerimiz oldu, 34 senedir bizle çalışan büyük gruplar var. Bunu devam ettirmeyi hedefliyoruz.
* Şirketiniz zor durumdayken müşterileriniz sizinle yola devam edebildiler mi? Korkan müşterilerimiz de oldu bize güvenenler de oldu.