Tavşan patikasında gerçek havuçlar
Sayın Durbaş, 18 Ocak 2004 tarihli SABAH Gazetesi'nde "Bir Halkla İlişkiler Mucizesi" yazınızı ilgiyle okudum, elinize sağlık. Dünya gazetesinde kullanılan metodu allayıp pullayıp bir pazarlama metodu olarak bizlere sunmaktalar. Buna Buzz adını vermişler. Adını ne koyarlarsa koysunlar, bu bildiğimiz, kamuoyu önderleri vasıtası ile ilginç havuçları, birbirinden bağımsız görünen tavşan patikalarına yerleştirmektir. Yalnız burada işin içine biraz etik girdiği kanaatindeyim. Bıraktığımız havuçların gerçek olması gerekmez mi? Sonucun istenilen doğrultuda olması, metodun doğruluğunun ispatı değil. Önemli olan mesleklerin/kurumların kazanılan güveni boşa çıkartma pahasına iş yapmayı göze almamasıdır. Mine KARŞILI
|