kapat
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
Okur Temsilcisi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
9 Kasım 2008, Pazar
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Çocuk Kulübü Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

Haber turu

08.11.2008
Mutluluğun oransal formülü bulundu!
Türkiye ve dünyada birçok ismi bir araya getiren MediaCat Marketing Forum'da mutluluğun oransal formülü açıklandı. Önceki gün düzenlenen forumda, pazarlama ve reklam alanında yeni trendler, teknolojiler, ölçümleme yöntemleri, tüketim kültürü tartışılırken Forum'un ilgi çekici başlıkları arasında yer alan "Pazarlamanın yükselen değeri: Mutluluk" konusunu değerlendiren Kaliforniya Üniversitesi profesörü Sonja Lyubomirsky, mutluluğunun yüzde 50'sinin genetik olduğunu, yüzde 10'nun yaşam şartlarına bağlı olduğunu ve yüzde 40'nın da insanın kişisel çabasına bağlı olduğunu söyledi. Mutluluğun iş yerinde de yaratıcılığı ve verimliliği artırdığını vurgulayarak mutlu insanların daha iyi yönetici olduklarını söyledi. Advertising Age tarafından "2007'nin en iyi kitabı ve en iyi konsepti" seçilen "Punk Marketing" kitabının yazarları Richard Laermer ve Mark Simmons ise günümüzde, klasik pazarlama tekniklerinin yerini on-line pazarlamanın aldığını belirterek hedef tüketiciye ulaşmada Facebook, Youtube gibi sitelerin ve video oyunlarının hızla önem kazandığını ifade etti.

Garanti Faktoring kârını % 34 artırdı
Garanti Faktoring, 9 aylık net kârını 34 artışla 5.4 milyon YTL olduğunu açıkladı. Şirket, 2008 yılının üçüncü çeyreğini 819 milyon YTL aktif büyüklüğü ile tamamladı. Garanti Faktoring Genel Müdürü Cengiz Üçbaşaran, gerek kârlılıkta, gerekse müşteri sayıları ve pazar penetrasyonunda olumlu bir trend yakaladıklarını vurgularken bu etkenlerin şirketin finansal tablolarına olumlu yansıdığını söyledi. Üçbaşaran, "Bugünkü piyasa koşullarında işletmelerde likidite ve risk yönetiminin öne çıktı. Özellikle nakit döngüsünün aksamaması, kur faiz ve kredi risklerinin yönetiminde alacak yapısı güçlü müşterilere uygun ürün yelpazesiyle hizmet vermek önemli. Biz de bu stratejiyi izledik" dedi.
Haberin fotoğrafları