kapat
E-gazete
|
Hava Durumu
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
English
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
30 Ağustos 2008, Cumartesi
Sabah
 
Haberler Spor Günaydın Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Çocuk Kulübü Yazarlar Çizerler
Günaydın Cuma Cumartesi Pazar Emlak
 
24 Saat
24 Saat

Her semte her mekâna albüm olmaz

Güncelleme : 30.08.2008 00:33
Nurhan Dülgeroğlu (Artist Müzik'in ortaklarından, prodüktör)
"Bu albümler yurtdışında Paris St. Germain, İbiza gibi, belirli mekânlarla müzik arasındaki ilişkinin kurulmasının örneği. Yeni bir pazarlama taktiği. Bugün yabancı albüm satışları 1500 civarında bu albümler ise en az 6 bin satıyor. Biz önce Taxim-Beyoğlu'nu yaptık ve o albüme Sadun Aksüt'ün şarkısını da koyduk. Taksim'de gezinen turistler de bu albümü alıyor. Bu tip albümler aslında Cafe Del Mar gibi derleme albümlerden esinlenilerek yaratıldı. Türkiye'de ise Taksim-Beyoğlu albümü bu alanda ilktir. Albümlerin ortak özelliği chill-out ve lounge müzik olması. Meydan Square ise seçimlerini bizim yaptığımız bir albüm. Her semte ya da her mekâna albüm yapılmaz."