kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 3 Şubat 2008, Pazar
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC
Özbek, H&M'in Türkiye pazarına girmesi hakkında "Sürekli 'geldi, geliyor' tarzında haberler yapılıyor. Bu bile pazarlama taktiği aslında" dedi.

'Tekstilde büyük-küçük değil, hızlı olan kazanır'

FATİH ATALAY
Seven Hill'in Başkanı Başkanı Hüseyin Özbek, "Büyük şirket küçük şirketi ezer mantığı bitti. Günümüzde hızlı fakat küçük olan şirketler, özellikle tekstilde daha başarılı oluyor. Artık hantallar yeniliyor" dedi..
Günümüzde 'Büyük şirket küçük şirketi yer' mantığının işlemediğine dikkat çeken Seven Hill Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Özbek, "Gün hızlı olma devri. Eskiden iş hayatında 'Büyük şirket küçük şirketi ezer' mantığı mevcuttu. Günümüzde hızlı fakat küçük olan şirket, büyük ama hantal olanı yiyor" diyor. Hızlı olmak zorunda olduklarını ifade eden Özbek, Türkiye'yi zor günlerin beklediğini iddia etti. Özbek, her hafta Seven Hill mağazalarına yeni ürünler sokmak için çabaladıklarını, bir yıl içinde 3-3 bin 500 farklı model tasarladıklarını kaydetti.

'HEP BANA OLMAZ'
Tüketicinin her mağazayı ziyaret ettiğinde yeni ürünler ürün görmek istediğini vurgulayan Özbek, "Müşteri bir mağazaya girdi mi herşeyi bulmak istiyor. Bu yüzden 2001'de çocuk koleksiyonunu başladık. Aileye hitap eden bir şirket olmak istiyoruz. Müşteri mağazalarımızda aile fertlerinin hepsine alışveriş yapabilmeli. Bundan sonra büyük bedene daha da çok yöneleceğiz" dedi. Üretimden çıkıp, sadece tasarıma ve satışa yöneldiklerini belirten Özbek, "Hep bana hep bana olmaz. Herkes iyi yaptığı işi yapacak. Ben eğer satıyorsam sen de üreteceksin" diye konuştu. Özbek, tüketicinin fiyata odaklandığını, ürünün nerede üretildiğiyle ilgilenmediğini sözlerine ekledi.