kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 29 Haziran 2007, Cuma
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
Kanal 1
ABC

Reklamda pasta büyüyor Kristal Elma festival oluyor

Kristal Elma'da bu yıl 3 büyük ödülü T-Box reklamı ile Rafineri, Akbank ile Publicis Yorum ve Akşam gazetesi reklamı ile Grey Worldwide aldı. Kristal Elma'nın 2010 hedefi uluslararası festivale dönüşmek..
İLİŞKİLİ HABERLER
Reklamda pasta büyüyor Kristal Elma festival oluyor
Bu yıl 19'uncusu düzenlenen Kristal Elma Ödülleri, önceki gün İstanbul Parkorman'da gerçekleştirilen törenle sahiplerini buldu. Reklamcılar Derneği'nce organize edilen Kristal Elma'da bu yıl 50 dalda toplam 988 eser yarıştı. Her kategoride en çok puanı alan eserlere 'Kristal Elma Ödülü', ikinci ve üçüncülere de başarı belgesi verilen yarışmada, bu yılın büyük ödüllerini Rafineri, Publicis Yorum ve Grey Worldwide ajansları kazandı. Çok mecralı kampanya dalında büyük ödül kazanan Rafineri, T-Box reklamlarıyla; televizyon dalında kazanan Publicis Yorum, Akbank 26'ncı Film Festivali Sponsorluğu reklamıyla ve basın dalında Grey Worldwide ise Akşam gazetesi kampanyası ile ödül aldı.

İLK 'KRİSTAL AJANS'
Yarışma tarihi boyunca ilk defa bu yıl verilen 'Yılın Kristal Ajansı' ödülü ise TBWA/İstanbul'un oldu. Yeni ödül, alınan başarı belgesi, kristal elma ve büyük ödüllerin katsayıları üzerinden değerlendirildiğinde, toplamda en yüksek puanı alan ajansa verildi. Ödülünü kazanan TBWA/İstanbul'un ve aynı zamanda Reklamcılar Derneği'nin de başkanı olan Cem Topçuoğlu yaptığı konuşmada, sektörde rekabetin giderek arttığını belirterek, "Meslekte 25 yılı devirdim ama şu anda geçmişten çok daha tutkuluyum. Çünkü dünya devamlı değişiyor ve buna ayak uydurmaktan kaçış yok. Sektörde birbirimizi alkışlayarak ilerlemeliyiz" dedi. Topçuoğlu, Kristal Elma'nın uluslararası festivale dönüşecek enerjiye sahip olduğunun altını çizerek, 2010 yılında bunu gerçekleştireceklerini belirtti.
Haberin fotoğrafları