kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
13 Nisan 2009, Pazartesi
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat
500 milyon $’lık ek yatırım Ellerindeki projelerin yatırım miktarının yaklaşık 1 milyar dolar olduğunu belirten Kodal "500 milyon dolarlık daha yatırım öngörüyoruz ama daha seçici olacağız" dedi.

NeoMarin, çocuklu aileleri safariye davet edecek

BÜLENT YOLDAŞ
13.04.2009
Krea Grup'un 80 milyon dolara geliştirdiği NeoMarin Pendik alışveriş merkezi 15 Nisan'da açılıyor. NeoMarin, Safari Park'la özellikle çocuklu aileleri hedefliyor..
Krea Grup tarafından geliştirilen ve Merrill Lynch GPI öncülüğünde, 14 global yatırımcıdan oluşan Bosphorus Gayrimenkul Yatırım Fonu'nun (BREF) yatırımcısı olduğu NeoMarin Pendik Alışveriş Merkezi (AVM) 15 Nisan'da açılıyor. Resmi açılış ise 17 Nisan'da yapılacak. Krea Grup İcra Kurulu Başkanı Hakan Kodal, arsa hariç 80 milyon dolarlık yatırımla hayata geçirilen NeoMarin AVM'nin, Pendik'te uluslararası standartlardaki ilk AVM olarak hizmet vereceğini söyledi. Carrefour, Bimeks ve Teknosa'nın ana mağazalar arasında yer aldığı NeoMarin Pendik'te Avrupa kökenli tekstil markası Max Fassion Türkiyedeki ilk mağazası City Max'ı açacak. NeoMarin'de ayrıca 3 bin metrekare büyüklüğünde Safari Park eğlence merkezi de yer alacak.

YATIRIMDA HIZ KESMİYOR
Kriz döneminde 80 milyon dolarlık bir yatırımı tamamlamanın önemine değinen Kodal, "2009 içinde Bahçeşehir ve Adapazarı projelerimizin de temellerini atacağız. Elimizdeki projelerin yatırım miktarı yaklaşık 1 milyar dolar. Buna ilave olarak 500 milyon dolarlık yatırım öngörüyoruz" dedi. Avrupa kökenli Max Fassion markasısın Türkiye'deki ilk mağazası City Max'ı Neomarin Pendik'te açacağını kaydeden Kodal, City Max'ın tekstilde günlük modayı izleyenler ve fiyat avantajı arayanlara hitap edeceği bilgisini verdi. Kodal, City Max'ın rekabeti arttırmanın ötesinde pazarı büyütecek bir marka olduğunu vurgulayarak, NeoMarin'de pahalı markalar yerine alım gücüne uygun marka konsepti oluşturmaya çalıştıklarını anlattı. Kodal ayrıca, "Safari Park sayesinde NeoMarin, İstanbul'un her iki yakasından çocuklu aileler için çekim merkezi olacak. Safari Park 3-14 yaş grubunun vazgeçilmezi olacak" dedi.