PS3 satışı Türkiye'de % 70 büyüdü, Sony yatırımı artırdı
PS3 satışı Türkiye'de % 70 büyüdü, Sony yatırımı artırdı
21.02.2009
Sony Eurasia, global ekonomik krizin etkilerinin artmasıyla ev içi eğlencenin daha fazla önem kazandığını ve bu doğrultuda son 3 ayda PS3 satışlarının beklentilerin yüzde 50 üzerinde gerçekleştiğini açıkladı. Kriz dönemi değerlendirildiğinde Playstation 3'ün Türkiye pazarında yüzde 70 büyüdüğü ve en fazla futbol oyunlarının tercih edildiği ortaya çıktı! Global ekonomik kriz nedeniyle birçok sektörde küçülme yaşanırken dünyada olduğu gibi Türkiye'de de oyun konsolları büyük ilgi görmeye devam ediyor. Sony Eurasia Playstation Ürün Müdürü Özgür Kirazcı, PS3'ün kriz döneminde Avrupa'daki büyüme oranının oldukça düşük gerçekleştiğini, buna karşın Türkiye'de yüzde 70 büyüdüklerinin altını çizdi. Kirazcı ayrıca bu gelişmeler ışığında önümüzdeki dönemde çok daha fazla yatırımı Türkiye'ye yapacaklarını açıkladı.