kapat
Anasayfa
|
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
30 Ocak 2009, Cuma
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Emlak Çocuk Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

Yataş, orta sınıfa Enza'yla hitap edecek

Bülent YOLDAŞ/EKONOMİ
30.01.2009
Yataş, Enza markasıyla 7 milyar dolarlık pazardan yüzde 2-3 düzeyinde pay alacak..
Yataş, mobilya ürünlerini artık Enza markasıyla üretecek. İlk kez İstanbul Mobilya Fuarı'nda tanıtılan Enza yemek ve yatak odası takımları ile pazara girecek ardından ise genç odası ve salon takımları üretecek. Yataş Genel Müdürü Aykut Coşkan, yeni marka politikasını Yataş'ın sadece bir yatak markası olarak algılanması nedeniyle mobilya pazarından yeteri payı alamaması olarak açıkladı. Enza markasının orta sınıfa hitap eden ürünler olacağını söyleyen Coşkan, 6.5 - 7 miyar dolarlık mobilya pazarından 130 milyon dolar ciro hedeflediklerini söyledi. Coşkan, ihracatta Azerbaycan ve Nahçıvan'da proje odaklı işlere ağırlık verdiklerini kaydetti.