İLİŞKİLİ HABERLER
Market markası üretmek için tesisi AB normlarına getiriyor
Market markası üretmek için tesisi AB normlarına getiriyor
Namet'in sahibi Kayarlar Grup, Türkiye'deki yabancı marketlere üretim yapmak için Gebze'deki tesis yatırımını artırarak AB standartlarına çekiyor..
Türk et sektörü tedarikçilerinden Kayarlar Grup, 2007'de başladığı Gebze'deki 15 bin metrekarelik tesisi yabancı hipermarket zincirlerinin talebi üzerine revize etme kararı aldı. 2007 'de çalışmalarına başlanan Namet Gebze Çayırova'daki et ve et ürünleri tesisinin 2009'un haziran ayında faaliyete geçeceğini bildiren Namet Grup Başkanı Tarık Kayar, "Türkiye'deki standartlar bize yeterli gelmedi. Biz de AB normlarına göre tesisin yol haritasını değiştirdik" dedi.
2010'DA HALKA AÇILACAĞIZ
Tesisi AB standartlarına çekme kararında Türkiye'de iş yapan uluslar arası hipermarket zincirlerinin etkili olduğunu belirten Kayar, Carrefour, Migros, Metro ve Tesco markalarının Türkiye'deki et standartları düşük olduğu için kendi markalarıyla rafa et ürünü koyamadıklarını söyledi. Kayar, "İnşaat alanını 34 bin 365 metrekareye yatırımı ise 30 milyon eurodan 45 milyon euroya çıkardık. Özellikle private label (özel marka) üretimi pazarında büyük oyuncu olmak istiyoruz" dedi. Namet'i 2010'da halka açacaklarını belirten Kayar, "Geri kalanı için ortaklık düşünebiliriz. Almanya, Belçika ve Fransa'dan ortaklık teklifi geldi. Büyük yatırım fonları bunların başını çekiyor" dedi.
İLİŞKİLİ HABERLER
Market markası üretmek için tesisi AB normlarına getiriyor
Yayın tarihi: 30 Ocak 2009, Cuma
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2009/01/30//haber,6CBBB86957C9464FA7793C952D121A77.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2009, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.