'Bulan değil satan kazanıyor'
İLİŞKİLİ HABERLER
'Bulan değil satan kazanıyor'
W. Chan Kim, "Her gün kullandığımız bilgisayarı, cep telefonunu, videoyu bulanlar hakkında bunlardan iyi para kazanan firmaları söyleyerek yanıt veririz, ama öyle değil. Bilgisayarı bulan firma şu anda yok. Çünkü iflas etti. Bu yüzden pazarlama çok önemlidir. Kim neyi pazarlıyorsa onun ürettiğini zannederiz. Pazarlama stratejisi olmayan para kazanamaz ve yaratıcılığı işe yaramaz'' diye konuştu.
Yayın tarihi: 3 Aralık 2008, Çarşamba
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/12/03//haber,DB10CDEB21BE4CA2A197498BD01433A4.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, TURKUVAZ GAZETE DERGİ BASIM A.Ş.