Axa Sigorta, "iyi sürücüye iyi fiyat avantajı" sunduğu projesini hayata geçirerek yeni bir uygulamaya imza atıyor. AXA Sigorta bu projesini büyük ve etkin bir reklam kampanyası ile tüketicileri ile buluşturuyor. Reklam kampanyasının ana sloganı, "Türkiye'nin bir numaralı kasko şirketi AXA Sigorta'ya gelin, iyi sürücüye iyi fiyat garantisinden yararlanın" olarak belirlendi. AXA Sigorta, iyi sürücünün hasarsızlık indiriminden daha fazlasını kazandığı bir sisteme sahip olduğunun ve sigorta şirketlerinde fiyatlamanın nasıl yapıldığının anlatıldığı reklam kampanyası tüm etkin mecralarda tüketiciye ulaşmayı hedefliyor. Reklamda, kaza frekansı düşük sürücünün ödediği primin çok kaza yapan sürücünün ödediği primden çok daha düşük olacağının altı çiziliyor. Sigortalılık döneminde sıklıkla kaza yapan sürücü, kaza frekansı düşük sürücüden fiyatlama bazında ayrı değerlendiriliyor.