kapat
E-gazete
|
Sarı Sayfalar
|
Arşiv
|
Üye Ol
|
Üye Girişi
|
Okur Temsilcisi
|
English
|
Kırmızı Alarm
  
1 Kasım 2008, Cumartesi
Sabah
 
Spor Günaydın Ekler Dosyalar Servisler Multimedya Astroloji Kültür-Sanat İşte İnsan Çocuk Kulübü Yazarlar Çizerler
Gündem Siyaset Ekonomi Yaşam Dünya Teknoloji Turizm Otomobil
 
24 Saat
24 Saat

Amerikan Cadillac ve Corvette'in satışına global kriz engeli

27.10.2008
Dünyayı etkisi altına alan global kriz Türkiye'de otomotiv pazarında hissedilmeye başlandı. Opel, Chevrolet, Saab markalarını temsil eden GM Türkiye, Amerikan Cadillac ve Corvette markalarını Türkiye'ye getirme planını askıya aldı. 2009'da prestij markaları Cadillac ve Corvette'i Türkiye'de satmayı planlayan GM Türkiye Genel Müdürü Özcan Keklik, bu projeyi şimdilik ertelediklerini söyledi. Türkiye'de Corvette'in 15, Cadillac'ın 350 satış potansiyeli olduğunu anlatan Keklik, erteleme olmasaydı ilk yıl 50 Corvette getireceklerini ifade etti. Cadillac ve Corvette projesini askıya almalarının nedeni olarak global krizi gösteren Keklik, "Global krizin Türkiye'ye etkilerini görmemiz gerekiyor. 2009'u gördükten sonra, bu markaları ne zaman Türkiye'de satışa sunacağımıza karar vereceğiz. Şimdilik projeyi askıya aldık. Tüm enerjimizi Opel ve Chevrolet markalarına vereceğiz" dedi.