Almanya'daki çağrı merkezini Türkiye'ye taşımak için girişimlerde bulunduklarının da altını çizen Akavi, "Amacımız, Almanya çağrı merkezimizi arayan kişilere iyi Almanca bilen Türklerin cevap vermesi. Fakat bu taşıma işini sessiz ve derinden yürütüyoruz. Almanya'daki sendikalar bu gibi durumlarda ayağa kalkıyor. Sorun yaratıyor. Sonuçta, Türkiye'de eğitimli, kalifiye insan sayısı çok. Ayrıca, Almanca da çok konuşulan bir dil" dedi. Türkiye pazarındaki şirketleri yakından takip ettiklerini kaydeden Akavi, birkaç yıldır satın alınacak şirket aradıklarını da açıkladı. Maliyetlerinin yüzde 10-15'inin yakıt olduğunu belirten Akavi, fiyat artışını doğrudan tüketiciye yansıtmak zorunda kaldıklarını söyledi.