'Daha ucuz ürün önem kazanabilir'
İLİŞKİLİ HABERLER
'Daha ucuz ürün önem kazanabilir'
GIDACILAR, giyimcilere göre biraz daha rahat, çünkü Kiler Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Ümit Kiler'in de belirttiği gibi, bu tür dönemlerde tüketimin son etkilendiği kalemlerden biri gıda. Kiler, "Bu etki 2-3 günde anlaşılmaz, bizim giyimcilerden daha uzun süre bekleyip gözlemlememiz lazım" derken, SETBİR Başkanı Erdal Bahçıvan, gıdada da tüketicinin daha ucuz ürünlere kayma eğiliminde olduğunu vurguluyor. Bahçıvan, yaşanabilecek değişiklikleri şöyle özetliyor: "Tüketici kayıt dışına kayabilir, bu en önemli risk. Daha ucuz olsun ya da 3 çeşit yerine 2 çeşit alayım türünde eğilimler ortaya çıkacaktır. 2008 her anlamda daha defansif."
Yayın tarihi: 19 Mart 2008, Çarşamba
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/03/19//haber,BAEB0C815A924700AA3F15DBB186BAD1.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2008, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.