'Derin Lüks' raporunda, ünlülerin markalar için önemine de sıklıkla dikkat çekiliyor ve şöyle deniyor: "Ünlülerin marka değerine katkısı yadsınamaz. Hollywood yıldızlarının son zamanlarda yoğun olarak sosyal konularla ilgilenmesi ise, lüks markaların dikkat etmesi gereken bir trend. Ancak bazı starlar, sürdürülebilir ve etik olmayan markalarla da işbirliği yapıyor. Ve bu da, saygınlıklarının azalmasına neden oluyor. Örneğin Sienna Miller, global ısınma karşıtı kuruluşlarla işbirliği yapıyor ama raporumuzda 'F' ile düşük not alan Tods'un reklam kampanyalarında yer almaya devam ediyor.
Yayın tarihi: 22 Aralık 2007, Cumartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/12/22/ct/haber,EA850010D4704C1191EAFC9C8153D0E1.html
Tüm hakları saklıdır.