Yorulanlar soluğu swarovski taşlı masaj koltuklarında aldılar.
Önce çakralar açıldı, sonra milyon dolarlık evler satıldı
Geçtiğimiz hafta düzenlenen a Plus Life Style Fuarı'nda 50 şişe lüks şarap test edildi, 400 kişi evlerinden limuzinle alındı, dileyenlere masaj, dileyenlere ise altınlı cilt bakımı yapıldı... Tüm bu hizmetlerin karşılığında ise 5 milyar dolarlık iş anlaşması imzalandı..
Geçtiğimiz hafta sonu Hilton Hotel'de düzenlenen a Plus Life Style Fuarı, sadece sergilenen milyar dolarlık ürünleriyle değil, sunduğu 'a' kalite hizmetlerle de, alışık olduğumuz fuarlardan çok farklıydı. Şampanyaların su gibi aktığı, suşilerin, kanepelerin eksik olmadığı fuarda, davetlilerin tüm standları uzun uzun incelemesi için her türlü olanak sağlanmıştı. Üstelik ikramlar sadece yeme-içmeyle de sınırlı değildi. Çünkü katılımcı firmalar arasında güzellik salonu ve yoga merkezi de vardı. Böylece davetliler milyon dolarlık iş anlaşmaları yapmadan önce, çakralarını açma, masajla rahatlama ve altın maskesi yaptırma imkânı da buldular. Tabii bu kadar lüks hizmet de boşa çıkmadı. İki gün boyunca 5 milyar doların üzerinde iş anlaşması yapıldı. 'İş anlaşması,' diyoruz, çünkü tanıtım amaçlı düzenlenen fuarda satış yapmak yasaktı. İlk gün 130, ikinci gün ise 270 kişi limuzinle evlerinden alındı. Üstelik limuzinle gelen davetliler yol boyunca televizyon izleme, kanyak ya da puro içme imkânı buldular. Fuarda en çok ilgiyi Cempay Gayrimenkul'e ait 22 milyon dolarlık New York ve Miami evleri gördü. Yurtdışında ev almak isteyen davetlilerin birçoğu, bu evler için ön anlaşma imzaladı. Harley Davidson ve Maserati en çok ilgi gören diğer firmalardı. Harley'ciler toplu olarak 105. yıl özel motorlarını incelemeye geldi ve ardından otoparkta bir şov yaparak alanı terk ettiler. Harley Davidson Marka Müdürü Mustafa Derin, 29 bin avroluk iki motosiklet sattıklarını belirtti. Lansmanın ardından ülkemizde ilk kez bir fuarda sergilenen Maserati GranTurismo'yu incelemek için de nerdeyse kuyruklar oluştu. FerMas Pazarlama Uzmanı Başak Hekimoğlu, "Net bir rakam vermek istemiyorum. Ancak fuarda 12 tane ciddi alıcı çıktı," dedi. Ağaoğlu, sadece evleriyle değil, ikramlarıyla da ilgi odağı olmayı başardı. Çünkü bir taraftan satış uzmanları size evlerin özelliğini anlatırken, diğer taraftan servis elemanları votka, suşi, ne isterseniz ayağınıza kadar getiriyordu. Babil Şarapları'nın kurduğu stand alanı da bir diğer popüler kısımdı. Butik şarapları kristal bardaklarda tadarken, nasıl şarap içmek gerektiği konusunda bilgi veriliyordu. Babil Şarapları Yönetim Kurulu Başkanı Cemal Palan, iki günde yaklaşık 25 bin YTL'lik şarap sattıklarını söyledi. Fuarda şarapların tadımı kristal bardaklarda yapıldı.
Yayın tarihi: 22 Aralık 2007, Cumartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/12/22/ct/haber,3013BB0247F74989B2CB5A5B641209D8.html
Tüm hakları saklıdır.