'Dayanıklı'da artış yüzde 5.1
İLİŞKİLİ HABERLER
'Dayanıklı'da artış yüzde 5.1
ÖZEL tüketim harcamalarının toparlanmasında en önemli neden dayanıklı ve yarı dayanıklı tüketim mallarındaki büyüme oldu. Verilerde, harcamaların en büyük alt kolu olan gıda ve içki harcamalarında büyümenin yüzde 1.5'te kaldığını, buna karşılık ilk iki çeyrekte küçülen dayanıklı tüketim malı harcamalarının üçüncü çeyreği yüzde 5.1'lik büyümeyle kapattığı gözlendi. Beklenti yılın son çeyreğinde de bu büyümenin devam edeceği yönünde. Yarı dayanıklı ve dayanıksız tüketim mallarındaki büyüme ise yüzde 9.1 ile en hızlı artan harcama kalemi oldu.
Yayın tarihi: 11 Aralık 2007, Salı
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/12/11//haber,4C1CEF33A1B040D982A7CD0703C088A9.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.