İndirimli satışlara düzenleme
İndirimli satışlara ilişkin reklam ve ilanlarda, indirim miktarı veya oranı ile indirim döneminin başlama ve bitiş tarihleri zorunlu olarak belirtilecek.
Sanayi ve Ticaret Bakanlığının, Ticari Reklam ve İlanlara İlişkin İlkeler ve Uygulama Esaslarına Dair Yönetmelikte Değişiklik Yapılması Hakkındaki yönetmeliği, Resmi Gazetenin bugünkü sayısında yayımlanarak yürürlüğe girdi.
''İndirimli satışlar'' başlıklı değişikliğe göre, herhangi bir ticari işletmenin ''açılışı, tasfiyesi, başka bir yere taşınması, mevsimin sona
ermesi'' gibi nedenlerle yapılacak indirimli satışlara ilişkin reklam ve ilanlarda, indirim miktarı veya oranı ile indirim döneminin başlama ve
bitiş tarihlerinin belirtilmesi zorunlu olacak.
İKİ HAFTAYI GEÇMEYEN İNDİRİMLİ SATIŞLAR
Bu arada 'iki haftayı geçmeyecek' şekilde yapılacak olan indirimli satışlara ilişkin reklam ve ilanlarda ise satışa sunulan mal ve hizmetlerin miktarı, markası, modeli ve diğer özellikleri yanında indirim öncesi fiyatı ile indirimli fiyatının belirtilmesi ve söz konusu fiyatların yazılı reklam ve ilanlarda aynı büyüklükte gösterilmesi zorunlu hale getirildi.
Yayın tarihi: 25 Ekim 2007, Perşembe
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/10/25//haber,2419F9FDE6F84261862A60F1001C9ED7.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.