Mehmet Daniş - Chay Hong Choong
"Türkiye'de bardakta mısır satışı Malezya'yı geçecek"
Haşlanmış mısırı bardağa sokan Daily Fresh Yönetim Kurulu Başkanı Chay Hong Choong, ürünlerinin Türkiye'de çok hızlı büyüdüğünü belirterek, "Yakında burada Malezya'dan daha çok satıyor olacağız" dedi. Yılda 42 milyon bardak mısır sattıklarını dile getiren Choong, en büyük pazarın, hacca giden çok sayıdaki turist nedeniyle Suudi Arabistan olduğunu söyledi. 16 ülkede ve bin 600 noktada, haşlanmış mısır satan ve sadece mısırda yıllık cirosu 50 milyon dolar olan Daily Fresh, 2006'da Türkiye'ye geldi. Daily Fresh'i Türkiye'ye getiren Mehmet Daniş, Türkiye'de 100'e yakın noktada satış yaptıklarını belirterek, "Ayda 40 ton mısır satıyoruz. Gelecek yıl satış noktalarını ikiye katlamayı düşünüyoruz" diye konuştu. Malezya'da üretilen mısırların gemiyle Türkiye'ye geldiğini anlatan Daniş, önümüzdeki günlerde şirketin soyulmuş kestanesini de Türk tüketicisiyle buluşturacaklarını belirtti. Alışveriş merkezlerinde bulunan arabalarda satış yaptıklarını dile getiren Daniş, "Önümüzdeki dönemde Daily Fresh'in diğer ürünlerini de buraya getirerek bir kafe konsepti oluşturmak istiyoruz. Böylece araba önünde oluşan kuyrukların da önüne geçmiş olacağız" dedi.
Yayın tarihi: 25 Ekim 2007, Perşembe
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/10/25//haber,74DC5A479B67437AA2434B46A1523BE0.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.