|
|
|
|
'Eğitim şart' dedi Türkiye cips yedi!
Yılmaz'ın şimdiye kadar oynadığı reklam kampanyalarının sonuçları incelendiğinde, markaların gerçekten de kısa sürede büyük başarılar yakaladığı ortaya çıkıyor. Örneğin, iki yıl önceki "Doktor bu ne?" ve "Eğitim şart!" repliklerinin dillere pelesenk olduğu Cem Yılmaz'lı Doritos A La Turca reklamları; markanın bilinirlik ve satışını oldukça ciddi oranlarda artırmıştı. ACNielsen'ın araştırmasına göre de Doritos reklamının döndüğü 2004 ocakağustos döneminde; söz konusu ürünlerin pazar payı yüzde 5.6 arttı. Ürünün tonaj verileri de 2004 yılında hedeflenenin yüzde 112 üzerine çıktı! Cem Yılmazlı reklamların ardından Doritos'un mısır cipsleri kategorisindeki pazar payı 2003'e göre yüzde 5.5 arttı.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|