AcNielsen Türkiye, Özel Araştırmalar Direktörü Mehmet Büyükgürel.
Araştırmayıyöneten Mehmet Büyükgürel, bakkal sayısındaki düşüşe rağmen hâlâ 116 bin kişilik bir kitleden bahsedildiğini ve araştırmanın özellikle üretici firmalar açısından bu nedenle önem taşıdığını söylüyor. Büyükgürel'in değerlendirmesi şöyle: "Bakkal yaşayacak, çünkü halkın önemli bir ihtiyacına cevap veriyor. Bakkalı satış ekibi iyi tanıyor olabilir ama satıştan sorumlu üst düzey insanların daha iyi tanıyıp onların hayatını kolaylaştıracak bazı aktiviteler oluşturabilmesini sağlayacak bu çalışma. Üretici, tüketicinin hayatına uygun bir ürün üretmek istiyor. Bakkal da bir birey. Onu da tanımak gerekiyor."