CARREFOURSA geçtiğimiz yıl Mersin, Ankara, Bursa, İzmit, İstanbul Haramidere ve İçerenköy'deki 6 alışveriş merkezini 156 milyon Euro'ya satmıştı. Bu satışı yeni yatırımlar için yaptığını açıklayan şirketin o dönemki genel müdürü Luc de Noirmont, Merter'i de satıp satmayacakları yolundaki bir soruyu, "yeni finansal kaynak bulmamız gerekiyorsa neden olmasın?" diye cevaplamıştı. Şirket aynı dönemde Türkiye'deki hızlı büyüme planlarını açıklamıştı. Daha önce açıklanan büyüme planlarına göre şirket, 3 yıl içinde Türkiye yatırımlarını iki katına çıkaracak. Bu çerçevede 2007 yılı sonuna kadar 12 olan hepermarket sayısı 18'e çıkarılacak. Şirketin hedefi, Türkiye'nin iki lider markasından biri olmak.