|
|
|
|
|
|
'Yeni nesil iç giyim konusunda daha bilinçli'
- Mağazalarınızda ithal ürünlerde var. - Kendi konumuzda 14 firmanın Türkiye mümessiliyiz. Parah, DKNY, Lou, Nina Ricci gibi bilinen markalar bunlar. Onların da alıcıları var. - Ayyıldız'ın ürünlerini öldüreceğini düşünmüyor musunuz? - Çoğu insan öyle düşünebilir fakat biz malımıza o kadar güveniyoruz ki ikisini kardeş gibi görüyoruz. Ayyıldız'ın standart bakımından onlardan hiç aşağı kalır bir tarafı olmadığı gibi üstün tarafı da var. Aynı zamanda fiyat farkını da görsünler. Kim ne isterse onu alsın. - Ayyıldız'ın hedef kitlesi kim? - Hedef kitlemiz herkes. Kadın, erkek, çocuk için üretim yaptığımız için A'dan Z'ye herkese hitap ediyoruz. - Türkiye'de iç giyim kültürü nasıl? - Türkiye'de iç giyim kültürü maalesef yeni yeni gelişiyor. Bu, eğitimle, öğretimiyle, dünya görüşüyle, ekonomik rahatlıkla gelişen bir kültür. Ekonomik olarak rahat olmayan toplumlarda insanlar dış giyime daha fazla önem veriyorlar. Nasıl olsa iç giyimimi gören yok diye. Halbuki çok daha önemli, çünkü sizin özgüveniniz. İç giyim kültürü, ekonomik refaha ulaşmak, marka, kalite ve estetik bilinci geliştikçe oluşuyor. Bunda da yeni nesil çok daha bilinçli. - Peki üretim kendi bünyenizde mi? Yoksa siz de Çin'e mi kaydınız? - Biz Çin'le çalışmıyoruz. Kağıthane'de bir fabrikamız var. Konfeksiyon tamamen kendi bünyemizde. Entegre bir tesisimiz var ama kumaşlarımız yurtdışından geliyor. - Türkiye'de iç giyimde rekabet nasıl? - İstanbul Sanayi Odası'na kayıtlı 5 binin üzerinde imalatçı firma var. Her gün yenileri geliyor, birçoğu da kapanıyor. Sürekli rekabet var sektörümüzde.
|
|
|
|
|
|
|
|
|