|
|
|
|
Hem gençler hem büyükler giyecek
Dünya pazarında kendini kanıtlayan LTB by Little Big, yeni markası Volume ile 15-45 yaş arasına hitap eden, daha sade bir koleksiyon sunuyor.
Yeni markasında da iddialı
1994 yılında ilk mağazasını açan ve bugün 52 ülkede jean satan LTB by Little Big, yeni markası 'Volume' ile bu yıl sonuna kadar 300 satış noktasına ulaşmayı planlıyor. Little Big, Avrupa ve Amerika pazarında da oldukça güçlü.
'Dünya markasıyım,' demek bugün herkesin hayali. Ama LTB by Little Big bunu hak edenlerden. 1994 yılından bu yana jean sektöründe dünyanın 52 ülkesinde satış yapan öncü bir marka. Arkasında 57 yıllık deneyime sahip Çak Tekstil var. 150 bin metrekarelik bir alanda gelişmiş yıkama teknikleri ve kalitesiyle yıllık 17 milyon adet üretim gerçekleştirerek Türkiye'de öncü konuma gelmiş. Markanın Genel Müdürü Bülent Bahçeci yeni projelerini anlattı.
- Yabancı moda dergilerinde ürünlerinizi görüyorum... - Markamız yurtdışında çok iyi bir konuma geldi. Çok güçlü olduğumuz bir Avrupa pazarımız var. Ayrıca Amerika pazarında da kuvvetliyiz. Rusya pazarı da her geçen gün büyüyor. Geçen seneki fuarlardan sonra yurtdışından ciddi anlamda talep geldi. Bugün Meksika, Ekvator, Venezüella, Kolombiya gibi ülkelerle bile distribütörlük anlaşmaları yapıldı. Türk markası olarak oralara girebilmek bizler için çok gurur verici.
- Bu hızlı ilerlemeniz, katıldığınız fuarlar sayesinde mi? - Fuarların gözardı edilemeyecek bir katkısı oluyor. Çünkü katıldığımız fuarlar dünyadaki en önemli jean fuarları. O kadar marka içerisinde de LTB by Little Big çok ilgi görüyor. Yurtdışında açtığımız mağazalarla da bizi tanıyorlar. Türkiye'deki jean markaları içerisinde özellikle Avrupa'da en güçlü jean markası olduğumuzu söyleyebiliriz.
- Jean sektöründe çok rekabet varken dünyada mağazalar açmak sizi korkutmuyor mu? - Türkiye'de değil, dünyada bizim yaptığımız jeani yapabilecek jean firması çok az. Yani bugün Avrupa'nın, Amerika'nın en büyük firmaları üretim için bize geliyorsa sebebi alt yapımız, kullandığımız teknoloji, kaliteden ödün vermeyen çalışma şeklimiz.
- Dünyanın önemli noktalarında mağazalarınız varken Kanyon'da mağazanızı göremedik? - Kanyon yetkilileri sadece yabancı marka olsun diye ısrarcı oldular ve konseptleri dahi belli olmayan, hiç duyulmamış markaları Kanyon'a kabul ettiler sadece 'yabancı' marka diye. Acaba bu markaları kaç kişi tanıyor? Bizim gibi dünyada adını duyurmuş diğer markaları istemediler.
- LTB by Little Big'den sonra yeni bir marka olan 'Volume'u yarattınız... - Evet, LTB by Little Big'de 15-25 yaşının tercih ettiği 'fashion' mal yapıyoruz. Bu yüzden biz de yeni markamız 'Volume' ile daha geniş müşteri kitlesine hitap etmeye karar verdik.
- Yeni markanızdan bahseder misiniz? - İç piyasayı hedeflediğimiz 'Volume' markamızla ilk sezonumuz. Şu an 60 noktada satılıyor. Yıl sonuna kadar hedefimiz 300 nokta. Yaş grubu olarak 15-45 yaş grubu ve B ve C sınıfına hitap etmeyi planlıyoruz. Daha sade, çok trendy olmayan kadın ve erkek için koleksiyonu var. Yine aynı kalitede üretim yapılıyor ve fiyat olarak da çok uygun. Örneğin jeanler 29.50, 39.50, 49.50 YTL'ye, penyeler 7.90'den, gömlekler 12.90'den başlayan fiyatlarla satılıyor. Böyle bir fiyat politikasıyla ve kaliteyle piyasada ciddi bir pazar payı yakalayacağımıza inanıyoruz.
Esra ÇORUH
|
|
|
|
|
|
|
|
|